Izlet brodom 19.09.2015.

U subotu 19.09.2015. organiziran je izlet brodom. Za članove i pratioce bilo je besplatno a ostali su platili 150,00 kn. Krenulo se iz Pule (Riva preko puta Mlinara) u 12 sati a vratili se oko 17 sati. Plan je da se plovi uz obalu pa oko Brijuna, bez iskrcavanja pa onda ručak na brodu (riba ili meso po izboru i piće osigurano)a onda iskrcavanje u Fažani.

Polaskom iz Pulske luke polako se krećemo kroz zaljev ostavljajući u pozadini Pulu s prekrasnim pogledom na amfiteatar. U Pulskom zaljevu mogli smo vidjeti mnoge znamenitosti kao što su Sv. Katarina, Muzil, uvala Zonka, otočić Sv.Andrija, Pulski lukobran, Punta Christo, potom izlaskom iz zaljeva prolazimo između dva otoka Sv. Jerolim i Kozada ) koji se ubrajaju u Brijunsko otočje. Dok otočiće polako ostavljamo u pozadini s naše lijeve strane možemo vidjeti najveći otok Nacionalnog parka Veliki Brijun. Vide se životinje kako slobodno šetaju na otoku, golf tereni, vile, luksuzne yahte koje uvijek krase lučicu Velikog Brijuna. Zatim prolazimo kroz uski pojas između Velikog i Malog Brijuna po imenu Štreto. Tu možemo vidjeti tvrđavu na Malom Brijunu gdje se po ljeti održavaju poznate kazališne predstave, zatim prolazimo otoke Sv. Marko, Gaz, Okrugljak, Supin, Supinić, Galija, Grunj, Madona,Vanga i Vrsar. Otok Vanga je bio jedan od najomiljenijih bivšem predsjedniku Jugoslavije Josipu Brozu Titu a zanimljivo je za napomenuti da je on za njegove vladavine ugostio mnoge poznate osobe i velike ličnosti na Brijunima kao Elizabetz Taylor, Sophia Loren, Gina Lollobrigida, Carlo Ponti, Richard Burtoni dr. Nakon njegove smrti i danas su Brijuni okupljalište svjetskog jet-seta. Zatim prolazimo pored svjetionika Peneda koji je sagrađen 1877. godine i vozimo se do otoka Sv.Jerolim gdje ostavljamo turiste s broda a mi odlazimo u Fažanu. Vožnja od Pulske luke do Sv. Jerolima trajala je 2 sata i u toku vožnje poslužen nam je ručak (po želji – riba ili piletina sa žara) i piće. Iskrcali smo se u Fažani, netko je tih sat vremena iskoristio za razgledavanje, netko za razgovor ugodni uz kavu i sladoled…  u svakom slučaju bilo je lijepo. Povratak i vožnja do luke trajala je 30 min. Svi su bili zadovoljni i suglasni u jednom. Ovo treba ponoviti!

video

01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 18

Ovaj unos je objavljen u Akcije. Bookmarkirajte stalnu vezu.